Vacature: flexibele servicedesk medewerker, energie helpdesk, 20 uur / wk, vast dienstverband

Beschikbaar: vanaf maart 2019
Gevraagde tijd: 20 flexibele uren in de week
Vergoeding: maximaal € 29.000,- per jaar afhankelijk van opleiding en ervaring

Voel jij je verbonden met de beweging om mensen te helpen met het verduurzamen van hun energiehuishouding? Weet je waar dit over gaat? Kun jij je verplaatsen in de vraagsteller, en die zo goed mogelijk te woord staan? Kun dit ook nog eens registreren in ons klantsysteem? En kom je uit de omgeving van Arnhem? Dan nodigen we je uit om te solliciteren! We maken graag kennis met je bij een lekkere kop koffie!

Achtergrond:

Rijn en IJssel Energiecoöperatie beheert in opdracht van een aantal gemeenten in Arnhem en omstreken het regionale energieloket ELMG. Het energieloket is een digitaal platform, ondersteund door een mail- en bel helpdesk. Doel van het loket is om mensen te informeren en inspireren over de verduurzaming van de energiehuishouding. Hiervoor zijn er verschillende projecten gekoppeld aan het loket.

Wat houdt de functie in:

Helpdesk functie

Wij vinden het belangrijk dat je, net als wij, betrokken bent met de duurzame energie ontwikkelingen, deze kennis up to date houdt en mensen graag helpt met vragen over energie besparen en opwekken. Gestructureerd kunnen werken en inhoudelijke technische kennis over duurzame energie en energiebesparende maatregelen zijn een pré.

Wat we echt van je verlangen is goed om te gaan met de klanten: Jij bent het eerste aanspreekpunt om vragen te beantwoorden. Wij krijgen een hoge positieve respons van vraagstellers, omdat we ze echt helpen met hun vraagstukken. Het gaat niet alleen om technische kennis, je verplaatsen in de situatie van de beller is belangrijk; waar heeft hij/zij echt hulp bij nodig en hoe verwijs je door naar de juiste informatie. Want dat is wat we willen: de beller helpen en verder brengen in de zoektocht naar het verduurzamen van hun woonomgeving.

Backoffice

Naast het beantwoorden van de telefonische vragen komen ook veel vragen per e-mail binnen. Het beantwoorden van deze vragen is ook onderdeel van je takenpakket.

Coördinatie en planning van projecten zoals de thermoscan

Binnen het energieloket worden veel activiteiten uitgevoerd. Eén daarvan is het uitvoeren van thermoscans en groepswandelingen. Deze worden door onze thermocameraspecialisten of woonwensencoaches uitgevoerd, maar de coördinatie en planning van de thermoscan-werkzaamheden is onderdeel van jouw takenpakket.

Concreet houdt de functie in dat je van maandag t/m vrijdag binnen kantooruren bereikbaar bent om vragen te beantwoorden. Het inplannen van je werkzaamheden stem je af met de rest van het team. Samen zorgen we voor een optimale bezetting. Je werkplek kies je zelf, maar teamoverleggen vinden plaats op ons kantoor in Halte 2030 aan de Oude Kraan 72 te Arnhem.